poniedziałek, 13 lipca 2015

START!

Drogie czytelniczki!

Od dłuższego czasu chodziła mi po głowie myśl, by założyć bloga. Będzie tutaj konkretnie i rzeczowo. Pragnę skupić się na kosmetykach, urodzie, diecie i sporcie :)

Słowem wstępu, jestem studentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, kierunku lekarskiego, obecnie zdałam bez poprawek na 4 rok (*_*) Od dobrych kilku lat interesuję się kosmetologią, mazidłami i zdrowiem. Stąd padło na ten kierunek i muszę przyznać, iż mimo dużej ilości "kucia cegieł" uwielbiam to, czego się uczę :).

Sama czytam kilka blogów, dlatego i ja chciałabym podzielić się recenzjami, które a nóż którejś z Was pomogą dokonać trafnego wyboru. Uważam, że to strasznie fajna inicjatywa, bo rynek jest taaak ogromny, że łatwo się zgubić w buszu liposomów, witamin, kolagenów i tych innych.

Nic nie reklamuję, sama wszystko kupuję, pragnę, aby blog ten był odczytany jako poradnik. Każda z nas ma inną skórę, która w zupełnie odmienny sposób reaguje na dany kosmetyk. Daltego trzeba próbować i próbować!

Moja cera jest zniszczona kilkoma latami walki z trądzikiem, odwodniona i wrażliwa. Mam zmarszczki pod oczami, które są moją zmorą i kilka mimicznych na czole. Cała masa grudek, nierówności i takich tam, z którymi walczę dzielnie od ponad roku :)

Oto cała ja, z moim ukochanym.


Następny wpis poświęcę pielęgnacji mojej cery i opisie kremów, które używam i stały się swoistym niezbędnikiem- HYDRABIO LEGERE Biodermy, TriAcneal Avene, Anthelios XL La Roche-Posay (fluid), Vitamina C serum Ava :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz